EN
se
no
dk
fi
de
cz
sk
be
nl
au
tr
ch
fr
pl
Pieslēgties
Tūninga rezultāts:
140HP
227NM
powerchart:
436HP
627NM
268HP
423NM
280HP
630NM
232HP
511NM
665HP
1113NM
267HP
359HP
462NM
410HP
581NM
508HP
705NM
136HP
245NM
162HP
262NM
381HP
502NM
251HP
421NM
175HP
295NM
220HP
280NM
150HP
275NM
275HP
600NM
401HP
518NM
335NM
166HP
407NM
542HP
717NM
302HP
425NM
320HP
294HP
461NM
252HP
563NM
214HP
467NM
217HP
503NM
178HP
403NM
418NM
161HP
278NM
152HP
375NM
143HP
351NM
184HP
422NM
155HP
372NM
202HP
434NM
210HP
443NM
165HP
352NM
463NM
371NM
215HP
176HP
367HP
663NM
197HP
470NM
287HP
594NM
301HP
623NM
455NM
219HP
376NM
392HP
605NM
245HP
520NM
Testa braucēja komentāri :
No 3000rpm un uz augšu automašīna ir samērā blāva un nogurusi ar sākotnējiem iestatījumiem. Sajūta ir, ka automašīna zaudē spēku un vilcinās līdz pat apgriezienu limitam. Ar BSR 1. posmu automobilis kļūst daudz spēcīgāks pie zemākiem apgriezieniem, un no 3000 apgr./min paātrinājums joprojām ir spēcīgs un jaudīgs.
182HP
426NM
284HP
436NM
578HP
821NM
203HP
440NM
576HP
823NM
711HP
956NM
146HP
388NM
312NM
350NM
177HP
373NM
311HP
471NM
188HP
268NM
462HP
639NM
306HP
408NM
345HP
487NM
353HP
495NM
397HP
571NM
231HP
481NM